Warunki korzystania ze sklepu
Regulamin sklepu od 01.06.2017
1.
Informacje ogólne
1.1.
hurt-winter.pl (zwany dalej Sklepem) jest jedynym oficjalnym sklepem
internetowym sprzedającym produkty hurtowni "Winter" s.c.
ul.Ludowa 6, 30-544 Kraków, NIP: 679-002-67-57,
REGON:003911647, zwanej dalej WINTER.
1.2.a. Sklep służy do składania zamówień w hurtowni WINTER, które są następnie weryfikowane przez pracownika Winter. Zamówienie na czas weryfikacji otrzymuje status: „Oczekuje na akceptację”.
1.2.b. Zamówienie złożone przez Klienta w sklepie nie jest równoznaczne ze sprzedażą, nie zostaje poprzez nie zawarta żadna umowa pomiędzy WINTER a Klientem. Jednak zamówienie, jak i każda inna czynność wykonywana poprzez sklep odbywa się na podstawie i za akceptacją niniejszego regulaminu.
1.2.c. Momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy WINTER a Klientem, jest weryfikacja zamówienia Klienta przez pracownika WINTER i zamiana statusu zamówienia na „W trakcie realizacji” o czym Klient zostaje powiadomiony drogą mailową.
1.2.d.
W sprawach związanych z zawieraniem i wykonywaniem umowy Klient może
kontaktować się z WINTER również za pośrednictwem poczty
elektronicznej działającej pod adresem e-mail: sklep@hurt-winter.pl
oraz telefonicznie pod numerem tel. 507 257 967
1.3.
Zakupów w Sklepie mogą dokonywać wyłącznie podmioty gospodarcze
reprezentowane przez posiadacza konta imiennego w Sklepie, zwane
dalej Klientami.
1.4. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie
jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu i złożenie
zamówienia.
1.5. Regulamin stanowi integralną część
umowy zawartej pomiędzy WINTER a Klientem i może być zmieniony za
wyraźnym porozumieniem stron.
1.6. WINTER może dokonywać
zmian w treści Regulaminu, przy czym zmiany takie nie dotyczą umów,
o których mowa w punkcie 1.5. oraz zamówień złożonych przez
Klientów przed wejściem w życie zmiany Regulaminu, które
realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili składania
zamówienia. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich
zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu.
1.7. Znaki
towarowe użyte na stronie są zastrzeżone przez ich właścicieli i
zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.
1.8.
Niniejszy Regulamin oraz wszelkie jego zmiany dostępne są pod
adresem internetowym
www.hurt-winter.pl/index.php?route=information/information&information_id=5
oraz
w siedzibie ul.Ludowa 6,30-544 Kraków.
1.9.
Informacje podane na stronie internetowej Sklepu, w tym oznaczenia
towarów z podaniem ceny jednostkowej, nie stanowią oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do
składania ofert przez Klientów.
2.
Oferta produktowa
2.1. Aktualna oferta produktowa jest ważna na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej i jest umieszczona w serwisie internetowym
www.hurt-winter.pl.
2.2. Produkty mogą być sprzedawane
również w ramach ofert promocyjnych na zasadach określonych w
warunkach promocji. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest
ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według
kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów towarów
objętych tą formą sprzedaży.
2.3. Ofert promocyjnych nie
można ze sobą łączyć, chyba, że szczegółowe warunki
konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.
2.4.
Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.
2.5.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) w dwóch
wersjach NETTO i BRUTTO (z podatkiem VAT) dla każdego przedmiotu.
Cena podana w sklepie jest ceną sugerowaną i może się zmienić w
trakcie realizacji zamówienia. Sklep zobowiązuje się poinformować
klienta o zmianie ceny i pozostawić do jego decyzji czy chce on
kontynuować transakcję.
2.6. Winter zastrzega sobie prawo
do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania
nowych i wycofywania dotychczas oferowanych towarów, prowadzenia,
odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.
2.7.
Oferta Sklepu przeznaczona jest wyłącznie dla Klientów mających
siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Do każdego
zrealizowanego zamówienia Winter wystawia fakturę VAT (nie
wystawiamy faktur VAT na zagraniczny adres Klienta).
3.
Składanie i przyjmowanie zamówień
3.1. W celu złożenia
zamówienia Klient musi zarejestrować się w Sklepie
3.2.
Zaakceptowanie zamówienia złożonego przez Klienta przez Sklep
związane jest z obowiązkiem dokonania przez Klienta zapłaty na
rzecz Winter oraz obowiązkiem dostarczenia przez Winter produktów
Klientowi.
3.3. Zarejestrowany Klient ma dostęp do dodatkowych opcji dostępnych za
pośrednictwem Konta Klienta, takich jak: historia zamówień,
możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji jest złożone
zamówienie oraz możliwość otrzymywania informacji o nowościach i
promocjach.
3.4. Rejestracja polega na utworzeniu w Sklepie Konta Klienta. W celu
dokonania rejestracji Klient powinien wypełnić formularz
rejestracyjny dostępny na stronie sklepu. Dane wskazane w formularzu
rejestracyjnym jako obowiązkowe (gwiazdka) są niezbędne do
prawidłowego zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Po przesłaniu
uzupełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzyma, na wskazany
przez siebie adres e-mail, informację o przekazaniu jego danych do
weryfikacji pracownikowi Winter. Pracownik Winter zweryfikuje
prawdziwość danych Klienta i prześle potwierdzenie rejestracji na
podany adres email. W tym momencie procedura zakładania konta jest
zakończona. UWAGA! DO CZASU WERYFIKACJI DANYCH KLIENTA PRZEZ
PRACOWNIKA WINTER NIE JEST MOŻLIWE SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ. W nagłych
przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny
3.5. W trakcie procedury rejestracyjnej Klient zobowiązany jest do
podania danych odpowiadających prawdzie.
3.6. Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia w
roku.
3.7. Po otrzymaniu
przez system Sklepu zamówienia, każdorazowo wysyłana będzie na
adres e-mail podany przez Klienta automatyczna wiadomość
potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
3.8. Następnie złożone zamówienie podlega weryfikacji przez dział
obsługi Sklepu, która obejmuje:
- sprawdzenie dostępności towarów,
- ustalanie indywidualnej ceny każdego produktu w zależności od ilości zamówionego towaru oraz kwoty zamówienia, wcześniejszych rabatów
Jeśli
zamówienie może zostać wykonane Klient otrzymuje drogą
elektroniczną wiadomość informującą o przyjęciu zamówienia do
realizacji.
3.9. Do zawarcia umowy sprzedaży towarów
będących przedmiotem zamówienia dochodzi z chwilą otrzymania
przez Klienta informacji o przyjęciu zamówienia do
realizacji.
3.10. WINTER
może odmówić przyjęcia zamówienia z ważnych przyczyn, a w
szczególności jeśli:
- towar wskazany w zamówieniu nie jest już dostępny;
- złożenie i realizacja zamówienia nie jest możliwa z powodu niepoprawnej pracy systemu komputerowego Sklepu,
- dane podane przez Klienta są nieprawdziwe,
- adres miejsca zamieszkania lub siedziby Klienta nie znajduje się na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo adres wysyłki nie znajduje
się na terytorium Europy.
3.12. Zamówienia są obsługiwane przez dział obsługi Sklepu w dni
robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy, w godzinach 7.00-15.00.
4.
Zasady płatności:
4.1. Płatność za towar oraz koszty jego dostawy Klient
może zrealizować w następujący sposób:
1. Gotówką (za pobraniem) – w przypadku należności płatnych przy
odbiorze;
2. Przelewem (przedpłata )na rachunek bankowy Sklepu.
4.2.
Płatności należy dokonać na rachunek bankowy:
PEKAO
Bank Pekao S.A.
nr rachunku bankowego: 82 1240 4432 1111 0000 4738 2446
Hurtownia "Winter" s.c. ul.Ludowa 6, 30-544 Kraków
5.
Dostawa towaru.
5.1.
Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy są to:
1. Inpost Kurier (14 zł netto)
2. Przedstawiciel
Handlowy (w rejonie obsługiwanym przez hurtownie "Winter"
5.2. Termin dostawy wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim,
Klient ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.
5.3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
5.4. Czas realizacji zamówień specjalnych (towar sprowadzany na zamówienie klienta) ustalany jest indywidualnie.
5.5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
5.6. Towary dostarczane są na terenie Polski
6.
Prawo odstąpienia od umowy
i zmiany
6.1.
Umowa zawarta pomiędzy Klientem a WINTER jest umową handlową
pomiędzy podmiotami gospodarczymi może być zmieniana za
porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.
Reklamacje i gwarancje
7.1. WINTER ponosi względem Klienta odpowiedzialność z
tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej na
zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
7.2. Klient
powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu
upewnienia się, czy jest zgodna z zamówieniem oraz czy dostarczony
mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas
transportu.
7.3. Reklamacje i roszczenia z tytułu rękojmi
oraz gwarancji Klient może składać telefonicznie pod
nr telefonu : 507 257 967, za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: sklep@hurt-winter.pl, lub
pisemnie na adres Hurtownia "Winter" s.c. ul.Ludowa 6, 30-544 Kraków.
7.4.
Reklamacje i roszczenia z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w
terminach i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Odpowiedź
na reklamację udzielana jest Klientowi pisemnie lub za pomocą
poczty elektronicznej.
7.5.
Do gwarancji mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące
gwarancji przy sprzedaży, chyba że przepisy Regulaminu stanowiącego
jednocześnie kartę gwarancyjną stanowią inaczej. Reklamacje i
roszczenia z tytułu gwarancji zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni
roboczych od dnia ich złożenia. Odpowiedź na reklamację udzielana
jest Klientowi pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej. W
ramach gwarancji WINTER zobowiązuje się wymienić towar uszkodzony
na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na
przykład z powodu jego wyczerpania), WINTER zwróci Klientowi
równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w
Sklepie towary do wyboru.
7.6.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej.
8.
Dane osobowe Klienta
8.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest
WINTER.
8.2. Klient składając zamówienie zobowiązany jest
podać swoje dane osobowe konieczne do zawarcia umowy i jej wykonania
zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. tj. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze
zm.) oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie przez WINTER swoich danych
osobowych w celu zawarcia umowy i jej wykonania.
8.3. Klient
może również wyrazić zgodę na przetwarzanie przez WINTER swoich
danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym Sklepu w celu
marketingu bezpośredniego produktów WINTER zgodnie z art. 23 ust. 1
pkt 5) w zw. z art. 23 ust. 4 pkt 1) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
r. o ochronie danych osobowych oraz może wyrazić zgodę, o której
mowa w art. 10 ust. 2 z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), na
otrzymywanie od WINTER informacji handlowych za pomocą środków
komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych oraz otrzymywania informacji handlowych jest
dobrowolne i nie jest warunkiem złożenia i realizacji zamówienia.
8.4. Klient ma prawo do wglądu do treści swoich danych
osobowych oraz ich poprawiania.
9.
Pozostałe informacje
9.1. Spory wynikające z zawartych umów będę rozstrzygane
na drodze polubownej.
9.2. W wypadku niemożności
osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej, spory będą
rozstrzygane przez sąd odpowiedni dla siedziby WINTER.
9.3.
Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.06.2017r.